Transport
Informațiile despre stocul de produse din magazinul online curea.ro sunt unice pentru utilizatorii conectați pe linie de produse. Puteți vedea inventarul fizic al magazinului nostru în coloana numită EBT. Stocul partenerului nostru maghiar este prezentat în coloana HU. Stocul partenerului nostru italian poate fi găsit în coloana IT. Acțiunile partenerului nostru în limba engleză pot fi vizualizate în rubrica din Marea Britanie. Stocurile afișate sunt doar în scop informativ, dreptul de a vinde între timp este rezervat! Stocurile afișate sunt actualizate de mai multe ori pe zi. Nu putem influența acuratețea informațiilor de stoc afișate în depozitele partenerilor noștri, nu le putem modifica în cazul unei posibile erori și acestea sunt disponibile doar pentru uz informativ. Utilizarea comercială a informațiilor de inventar afișate de către terți este strict interzisă. Dacă vedeți o intrare N/A într-o coloană, nu avem date despre cât de mult din acel produs este în stoc în acel depozit. Acest lucru nu înseamnă că produsul nu poate fi comandat, pur și simplu nu vă putem spune automat data estimată de livrare. În cazul comenzii unui produs marcat cu N/A set, colegul nostru va proceda după cum urmează la pregătirea confirmării: Dacă livrarea poate fi finalizată în termen de 2-5 zile lucrătoare, nu se va face nicio solicitare telefonică, va fi trimisă doar o confirmare scrisă. Dacă livrarea preconizată este la mai mult de 5 zile lucrătoare și stocul produsului din magazinul online a fost N/A, colegul nostru va verifica și cu clientul prin telefon înainte de a trimite confirmarea. Dacă toate coloanele indicate arată 0 (zero) stoc, atunci produsul dat nu este în stoc la niciunul dintre partenerii noștri. Și în acest caz, produsul poate fi comandat. La procesarea comenzii, colegul nostru investighează data de livrare estimată și discută telefonic data de livrare a comenzii. Pentru produsele în care stocul zero este vizibil în toate depozitele, se pot aștepta termene lungi de livrare de câteva săptămâni sau chiar câteva luni! Pe baza informațiilor disponibile, software-ul magazinului online arată o dată de livrare estimată pentru produsele plasate în coș. Software-ul nu ia în considerare sărbătorile și transferurile de zile lucrătoare atunci când planifică termenele limită!
Livrare parțială: Dacă mărfurile sosesc din mai multe depozite, utilizatorul poate decide singur dacă dorește o livrare în momentul ultimei sosiri a mărfurilor sau dacă dorește să primească mai multe pachete în momentul disponibilității mărfurilor. Feedback-ul comenzii trimis automat (de către magazinul online) include datele de livrare planificate (preconizate). Atunci când alegeți livrarea parțială, valorile fiecărui pachet sunt, de asemenea, detaliate și sunt disponibile și date agregate. În caz de livrare parțială, colegii noștri vor trimite o confirmare separată a comenzii pentru fiecare detaliu de livrare (fiecare colet) în timpul procesării comenzii. Bunurile comandate în magazinul online curea.ro - în funcție de stoc - vor fi livrate clientului în termen de 1-5 zile lucrătoare de la procesarea comenzii. Termenul de livrare pentru produsele care sosesc din străinătate este de 5-21 de zile lucrătoare de la procesarea comenzii. În cazul produselor unice (acoperite, modificate, personalizate), la termenele de livrare de mai sus se adaugă aproximativ 10-15 zile lucrătoare! Comanda va fi întotdeauna confirmată prin e-mail. Confirmarea trimisă prin e-mail din magazinul nostru conține data expedierii și sosirii coletului planificată de colegii noștri. Confirmarea comenzii poate fi găsită ca atașament la e-mail în format PDF. În cazul în care, din cauza problemelor furnizorului sau din alte motive, livrarea nu poate fi finalizată în termen de 2 zile lucrătoare față de data planificată, confirmată, ne vom consulta cu clientul prin telefon și/sau e-mail cu privire la modificarea livrării. Livrarea coletelor la o adresă se efectuează prin serviciul de livrare de colete serviciu de curierat Tariful coletelor serviciu de curieratse bazează pe următorul tarif de expediere: (Prețul include și costurile de ambalare, transport și notificare.)
Greutate colet |
Pret transport la adresa (cu TVA) |
0,1-3,0 kg |
25.00 RON |
3,1-5,0 kg |
29.00 RON |
5,1-10,0 kg |
38.00 RON |
10,1-15,0 kg |
47.00 RON |
15,1-20,0 kg |
56.00 RON |
20,1-25,0 kg |
65.00 RON |
25,1-28,0 kg |
70.00 RON |
Peste 28 kg costul de transport se calculeaza personalizat. | |
Livrarea coletelor la un EASYBOX se realizează de către serviciul de livrare a coletelor serviciu de curierat conform următorului tarif de transport (prețul include și costurile de ambalare, transport și notificare prin SMS.):
Greutate colet |
Pret transport la Easybox (cu TVA) |
0,1-3,0 kg |
22.00 RON |
3,1-5,0 kg |
26.00 RON |
5,1-10,0 kg |
35.00 RON |
10,1-15,0 kg |
44.00 RON |
15,1-20,0 kg |
53.00 RON |
20,1-25,0 kg |
62.00 RON |
25,1-28,0 kg |
67.00 RON |
Peste 28 kg costul de transport se calculeaza personalizat. |
|
Serviciu de curierat oferă o greutate maximă de 40 kg și o circumferință maximă de 3 m (max. 3 m = 2x înălțime + 2x lățime + 1x lungime). Coletele care depășesc oricare dintre acești parametri vor dura +1 zi pentru a fi livrate!
Livrarea la punctele poștale serviciu de curierat și la magazinele de colete serviciu de curierat poate fi solicitată și în magazinul online curea.ro. Tarifele serviciu de curierat Postpoint și parcelshop sunt următoarele:
Dacă se primește o comandă pentru un colet mai greu de 20 kg la un punct poștal serviciu de curierat sau la un punct de coletare serviciu de curierat, comanda va fi livrată cu o altă metodă de livrare în consultare cu clientul. Dacă acest lucru nu satisface clientul, comanda va fi anulată. Greutățile din tabelele magazinului online nu au fost determinate prin măsurare, ci prin datele furnizate de producători! Percepem 1 kg pentru fiecare pachet!În cazul comenzii la o adresă, la furnizarea datelor clientului, trebuie furnizată o adresă de livrare, unde trimiterea poate fi primită în timpul zilei, între orele 8.00 și 17.00 în ziua de livrare specificată! De asemenea, este important să furnizați un număr de telefon la care fie compania noastră, fie personalul de curierat vă pot contacta în timpul zilei pentru a face față oricăror dificultăți care pot apărea cu coletul dvs. Nu există livrare în weekend și de sărbători. (Dar puteți scoate coletul din automatul de colete.)Dacă, din orice motiv, clientul sau destinatarul indicat nu este prezent la adresa dată, curierul va încerca să contacteze destinatarul. A doua oară, vor încerca livrarea fără a plăti taxe suplimentare. A doua livrare are loc în a cincea zi lucrătoare de maximum la prima încercare. (Între timp, coletul poate fi ridicat de la depozitul serviciu de curierat local.) În cazul în care a doua livrare eșuează, destinatarul poate ridica în continuare expedierea de la depozitul serviciu de curierat (cel târziu în ziua celei de-a doua încercări). O a treia încercare nu este posibilă, după a doua livrare nereușită, serviciu de curierat va returna coletul expeditorului. După returnare, trimitem din nou colete doar pentru o taxă dublă de transport și plată în avans! În cazul livrării automatului de colete, coletul poate fi ridicat de la automat în termen de cinci zile calendaristice de la data primirii indicată în notificare, după care va fi returnat expeditorului.
Magazinul online nu se ocupă de verificarea comenzilor cu numărul de TVA UE (fără TVA), astfel încât TVA-ul nu va fi dedus automat. Dacă comandați în străinătate și aveți dreptul de deducere a TVA, vă rugăm să nu plătiți comanda în avans, deoareceDupă verificarea eligibilității tale, îți vom trimite o factură proformă fără TVA! (Mai exact, o factură proformă care conține 0% TVA la export...)
Trimiteți factura și/sau nota de livrare: În mod implicit, documentele de expediere pe hârtie sunt trimise numai utilizatorilor (comerciali) cu număr de TVA. (Partenerii noștri contractuali sunt o excepție, deoarece nu trimitem în mod implicit documente pe hârtie partenerilor noștri contractați cu numărul de taxă fiscală!) Nu trimitem facturi pe hârtie sau note de livrare persoanelor din pachet. În acest caz, documentele vor fi trimise în format PDF la adresa de e-mail furnizată în momentul comenzii înainte de expedierea coletului. Dacă nu sunteți client cu număr de TVA, dar doriți totuși să primiți o factură pe hârtie în coletul dvs., vă rugăm să indicați acest lucru în caseta de comentarii a comenzii!