Dreptul de retragere/schimb
Dreptul de retragere
În conformitate cu Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului, Consumatorul se poate retrage din contract și poate returna produsul comandat în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat fără justificare. (În absența acestor informații, consumatorul ar avea dreptul de a-și exercita dreptul de retragere până la trecerea a 1 an.) Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere între data încheierii contractului și primirea produsului. Dreptul de retragere poate fi exercitat numai de către clienții care se califică drept consumatori, adică de către persoane fizice care acționează în afara activității lor comerciale, independente sau comerciale. Organizațiile comerciale (întreprinderile) nu au dreptul de retragere în temeiul legislației relevante.
Consumatorul trebuie să-și indice intenția de a se retrage în scris în termen de 14 zile de la executare (prin poștă, fax sau e-mail). Trebuie să returnați produsul imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la notificarea retragerii, către EBT Euro Borsod Trade Kereskedelmi Szolgatato SRL Ungaria Sucursala Satu Mare 440057 Satu Mare, B-dul Unirii nr. 4 adrese. Întreprinderea va rambursa întreaga sumă plătită de consumator cu titlu de contraprestație, inclusiv costurile suportate în legătură cu executarea, fără întârziere și cel târziu în termen de paisprezece zile de la luarea la cunoștință de retragere. (Cu toate acestea, compania are dreptul de a reține suma de mai sus până când consumatorul a returnat produsul sau a dovedit dincolo de orice îndoială că a fost returnat.) Exemplul de formular de retragere poate fi descărcat aici: Curea-ro - Formular pentru cererea de retur produs Nu este obligatoriu să se utilizeze un model de declarație, dar este necesară o declarație scrisă clară pentru a notifica retragerea. Ne puteți trimite declarația de retragere prin poștă, e-mail, fax sau orice alte mijloace electronice. Principalul lucru este să vii în scris și să știi de la cine provine și exact ce vrei! Nu strică să verificați cu personalul nostru la telefon înainte de a trimite declarația...
Costurile de transport suportate în legătură cu exercitarea dreptului de retragere vor fi suportate de client. Nu acceptăm colete trimise cu ramburs, port sau cost. Prin urmare, vă rugăm să trimiteți coletul în mod normal sau să-l aduceți personal la magazinul nostru. După verificarea bunurilor primite (dacă au fost returnate în starea originală, nedeteriorată), vom trimite imediat cumpărătorului prețul bunurilor și livrarea (cu excepția costurilor suplimentare suportate ca urmare a alegerii de către client a unui alt transport decât cel obișnuit oferit de noi).Nu este posibil să returnați produsele personalizate! (de exemplu, pentru curele tăiate la lungime)
Consumatorul nu își poate exercita dreptul conform § 20(a) în cazul unui contract de prestare de servicii, după prestarea serviciului în ansamblul său, în cazul în care întreprinderea a început executarea cu consimțământul prealabil expres al consumatorului, iar consumatorul a recunoscut că își va pierde dreptul de reziliere după prestarea serviciului în ansamblul său;
b) în ceea ce privește un produs sau un serviciu al cărui preț sau comision nu poate fi influențat de piața financiară, depinde de fluctuațiile care pot apărea în perioada prevăzută la articolul 20 alineatul (2);
(c) în cazul unui produs neprefabricat care a fost fabricat la instrucțiunile consumatorului sau la cererea expresă a consumatorului sau în cazul unui produs care este în mod clar personalizat pentru consumator
(d) în ceea ce privește produsele perisabile sau produsele cu termen scurt de valabilitate;
(e) în ceea ce privește un produs sigilat care, din motive de sănătate sau igienă, nu poate fi returnat după ce a fost deschis după livrare;(f) în ceea ce privește un produs care, prin natura sa, este amestecat în mod inseparabil cu un alt produs după livrare;
(f)18, cu excepția prevăzută la alineatul (2), în cazul unui contract comercial în care întreprinderea vizitează consumatorul la cererea expresă a acestuia pentru a efectua lucrări urgente de reparații sau întreținere;(i) vânzarea și cumpărarea de înregistrări audio sau video sigilate și de copii ale programelor informatice, în cazul în care consumatorul a deschis ambalajul după livrare;
(g) Dacă bunurile returnate nu sunt returnate în starea inițială, operatorul curea.ro poate solicita despăgubiri de la cumpărător. Dacă deteriorarea bunurilor poate fi reparată complet și bunurile pot fi vândute după curățare sau alte procese de lucru, valoarea despăgubirii este de 50% din prețul de vânzare al bunurilor. În cazul în care bunurile sunt returnate cu daune care nu permit vânzarea ulterioară a bunurilor (rupte, uleioase, rupte, uzate, deteriorate etc.), valoarea despăgubirii este de 100% din prețul de vânzare al bunurilor.
Dreptul de schimb
Cumpărătorul poate solicita înlocuirea produselor primite în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea mărfurilor. Pentru a-și exercita dreptul de schimb, clientul trebuie să returneze produsul în starea sa originală, nedeteriorată, la adresa noastră. Vă rugăm să indicați tipul și dimensiunea produsului pe care doriți să îl schimbați. Orice costuri de transport suportate în legătură cu înlocuirea vor fi suportate de client. După verificarea mărfurilor primite (dacă au fost returnate intacte), produsul înlocuitor va fi returnat clientului prin poștă. Dacă produsul solicitat nu este în stoc, vă vom anunța despre sosirea așteptată! Costurile de transport și ambalare ale produsului trimis în schimb vor fi facturate clientului!
Nu este posibil să schimbați produsele primite la comenzi individuale!Dacă bunurile returnate nu sunt returnate în starea inițială, operatorul curea.ro poate solicita despăgubiri de la cumpărător. Dacă deteriorarea bunurilor poate fi reparată complet și bunurile pot fi vândute după curățare sau alte procese de lucru, valoarea despăgubirii este de 50% din prețul de vânzare al bunurilor. În cazul în care bunurile sunt returnate cu daune care nu permit vânzarea ulterioară a bunurilor (rupte, uleioase, rupte, uzate etc.), valoarea despăgubirii este de 100% din prețul de vânzare al bunurilor.Nu acceptăm colete trimise cu ramburs, port sau cost. Prin urmare, vă rugăm să trimiteți coletul în mod normal sau să-l aduceți personal la magazinul nostru.