Procesul de cumpărături

Procesul de cumpărare
Vă recomandăm să vă înregistrați și să vă conectați înainte de a cumpăra. Înregistrare. Dacă nu faceți acest lucru, puteți în continuare să adăugați produse în coșul dvs. și să plasați o comandă, dar va trebui totuși să completați 
formularul de înregistrare înainte de a plasa comanda. Dacă ai avea dreptul la o reducere, o vei primi doar dacă ai fost identificat înainte de a introduce produsul în co
ș, adică ai intrat în magazinul online!
Selectați grupul de produse/produsul care vă place în magazinul web făcând clic pe pictogramă. Daca ați selectat grupa de produse și produsul din cadrul acestuia, va apărea o listă tabelară cu datele produselor ce pot fi comandate
in functie de parametrii produsului selectat.

 

Datele stocului de produse pot fi văzute în partea dreaptă a tabelului sub eticheta STOC. Cantitatea pe stoc la magazinul nostru din Satu Mare, este afișată sub eticheta EBT. Informațiile de stoc ale partenerului nostru din Ungaria 
pot fi g
ăsite la rubrica HU. Stocul partenerului nostru din Germania poate fi văzut sub eticheta DE. Sub eticheta IT, puteți găsi stocul partenerului nostru italian. Stocul partenerului nostru englez poate fi găsit sub eticheta UK.
Se poate comanda
și un produs cu stoc zero, în timpul confirmării colegul nostru ne va indica data estimată de livrare. (Probabil va dura mult...)
Dacă într-o coloană apare o intrare N/A, nu avem informații despre ce cantitate din produs este în stoc în depozitul dat. Aceasta nu înseamnă că produsul nu poate fi comandat, înseamnă doar că nu vă putem spune automat timpul
de livrare estimat. În cazul comenzii unui produs marcat cu un set marcat N/A, colegul nostru va proceda astfel la pregătirea confirmării: Dacă livrarea poate fi efectuată în termen de 3-5 zile lucrătoare, atunci nu se va face o interpelare
telefonică, doar se va trimite o confirmare scrisă. In cazul in care livrarea preconizata este in mai mult de 5 zile lucratoare si produsul a fost N/A in stoc in magazinul online, colegul nostru se va consulta telefonic cu clientul inainte de a trimite
confirmarea.
Făcând clic pe pictograma coș din partea dreaptă a tabelului, puteți apela rezumatul ADĂUGĂ PRODUS ÎN COȘ, care afișează toate datele importante ale produsului cu dimensiunea selectată și puteți introduce și cantitatea pe care 
dori
ți să o cumpărați.
Puteți introduce cantitatea pe care doriți să o cumpărați făcând clic în câmpul de cantitate introducând pur și simplu un număr, sau făcând clic pe săgețile sus/jos care apar. Produsul dumneavoastră este adăugat în coș făcând
clic pe butonul ADAUG
Ă ÎN COȘ. Făcând clic pe butonul ADAUGĂ ÎN COȘ, produsul comandat va fi trimis clientului într-un singur pachet la data estimată de livrare specificată în textul de sub buton.
(Termenul de livrare exact, final, va fi inclus în confirmarea comenzii trimisă de colegul nostru prin e-mail.)
Dacă cantitățile de produse pe care doriți să le comandați poate fi îndeplinită din mai multe depozite, adică cu mai multe date de livrare, atunci va fi vizibil și butonul ADAUGĂ LA COȘ CU LIVRARE PARȚIALĂ.
În acest caz, clientul poate decide că vom trimite coletul la adresa sa imediat când produsul este disponibil. Făcând clic pe butonul ADAUGĂ ÎN COȘ ÎN LIVRARE PARȚIALĂ, produsele vor fi livrate de mai multe ori și în mai multe transe
la datele corespunzătoare textului de sub buton. (Livrările multiple înseamnă mai multe costuri de livrare!)
Dacă doriți să cumpărați mai multe produse sau să răsfoiți după ce le-ați plasat în coș, puteți face acest lucru făcând clic pe butonul CONTINUAȚI CUMPARĂTURILE care apare aici.
(Pute
ți vizualiza coșul în orice moment făcând clic pe pictograma COȘ din colțul din dreapta sus al site-ului.)
Dacă faceți clic pe butonul CONTINUĂ PENTRU PLATĂ, conținutul coșului va fi afișat imediat. Veți fi direcționat către pagina PREZENTARE GENERALĂ A COȘULUI.
Nu este posibilă modificarea cantității din coș, deoarece aceasta ar modifica termenele de livrare calculate anterior. Dacă doriți să modificați cantitatea unei linii de produse, ștergeți linia, reveniți la pagina produsului și adăugați din nou
cantitatea corect
ă de produs în coș. Pentru a șterge linia de comandă, faceți clic pe butonul roșu de sub eticheta ȘTERGE. Puteți adăuga comentarii individuale la articolele de comandă pe rând.
Pute
ți șterge întregul conținut al coșului făcând clic pe butonul GOLIȚI COȘUL.
În funcție de metoda de livrare selectată, termenul de livrare estimat este afișat și rând cu rând. Pe lângă acestea, sunt afișate și greutatea ambalată a produselor din coș și valoarea reducerii (dacă există).
Reducerea primit
ă a fost deja dedusă din valoarea TVA. Puteți începe cumpărăturile făcând clic pe butonul CONTINUĂ.
Veți fi apoi direcționat la pagina INTRODUCERE  DATE. Dacă v-ați autentificat deja, aceste date au fost completate cu datele pe care le-ați introdus când v-ați autentificat. Dacă modificați ceva aici,
aceast
ă modificare se aplică numai acestei comenzi. Dacă nu v-ați autentificat sau înregistrat încă, trebuie să completați toate informațiile de aici, după caz. După completarea sau verificarea datelor, selectați
Metoda de Livrare
și Plată, precum și acceptați Termenii și Condițiile Generale și Politica de Confidențialitate.
 
NOTA: Ridicarea personala a produselor comandate, de la sediul nostru (Satu Mare, B-dul Unirii, nr.4) este posibila doar daca platiti prin virament bancar sau Stripe la finalizarea comenzii .
Plata in numerar sau card bancar nu este disponibil la sediul nostru!
 
Puteți selecta metodele de livrare din meniul derulant. O descriere detaliată a modalităților de livrare poate fi găsită în punctul de meniu Livrare din Termenii și condițiile generale.
Costul - posibil - al modului de livrare se adaugă la suma totală de plătit pentru co
ș. Puteți selecta Metodele de plată din meniul derulant. Puteți alege doar o metodă de plată care să corespundă metodei de livrare selectată anterior.
O descriere detaliat
ă a modalităților de plată poate fi găsită în secțiunea Prețuri, reduceri, card bancar din meniul Termenilor și condițiilor generale. Costul metodei de plată dacă există se adaugă la suma finală a coșului.
 
După aceea, trebuie să acceptați Termenii și condițiile generale bifând caseta de selectare. Condiții Generale de Transport (CGL) se deschide într-o fereastră nouă făcând clic pe titlu.
Apoi, bifând caseta de selectare, trebuie să acceptați ceea ce este descris în Informațiile noastre de gestionare a datelor. Făcând clic pe text, Informațiile de gestionare a datelor se deschide într-o fereastră nouă.
NU POATE FI PLASATĂ O COMANDĂ fără a accepta Termenii și Condițiile Generale și Informațiile de gestionare a datelor! În cazul în care clientul respinge oricare dintre cele două reglementări,
acesta nu are dreptul s
ă plaseze o comandă în magazinul nostru online!
Completarea datelor comenzii continuă prin introducerea NOTĂ. Comentariul este optional. Aici pot fi trimise notificări și solicitări aferente comenzii. (de ex. Câinele mușcă! sau Clopoțelul  roșu e al nostru la poartă! etc.).
Puteți reveni la fereastra anterioară cu butonul ÎNAPOI. Dar, în general, este adevărat că puteți naviga în orice moment din orice fereastră făcând clic pe orice element de meniu.
Pute
ți continua să plasați comanda în orice moment făcând clic pe butonul COȘ din colțul din dreapta sus al ecranului. Făcând clic pe butonul URMĂTOR, veți fi direcționat către pagina PREZENTARE GENERALĂ COMANDĂ.
Aici puteți vedea toate datele introduse până acum pe o singură pagină. Datele de facturare. Datele de livrare. Detalii de livrare corespunzatoare livrării și plății, detalii despre produsul comandat, posibil cost de livrare, 
posibil cost de plată
și suma totală a coșului.
Prin apăsarea butonului FINALIZAȚI COMANDA ȘI ACCEPTĂ PLATA, comanda este plasată. În cazul în care clientul nu a ales o metodă de plată imediată (card bancar sau ApplePay sau GooglePay), 
comanda va fi setată în starea COMANDĂ REU
ȘITĂ. Magazinul online trimite automat o notificare prin e-mail despre comandă. Dacă ați ales o metodă de plată imediată, veți fi redirecționat automat din pagina de rezumat al comenzii
c
ătre pagina de plată, unde puteți efectua plata. După plata cu succes, comanda este plasată în starea COMANDĂ REUSITĂ. Magazinul online trimite automat o notificare prin e-mail despre comandă.
În cazul în care plata eșuează din orice motiv, comanda va fi setată în starea de plată EȘUATĂ. Puteți începe din nou plata accesând elementul de meniu PROFILUL MEU și făcând clic pe butonul PLATĂ NOUĂ din fila COMENZIILE MELE.
Comanda va fi activat
ă după plata cu succes. În cazul în care butonul PLATĂ NOUĂ nu este activ, colegul nostru îl poate reactiva manual pentru dvs. sunând la +40743172447 în ZILELE LUCRĂTORE de la ora 08:00 la ora 16:00.
Prin finalizarea comenzii, clientul ia la cunostință că se angajează să accepte și să plătească articolele incluse în comandă.
Este posibil să vă retrage
ți în cadrul legal, așa cum este descris în punctul de meniu Drept de retragere / Schimb din Termenii și condițiile generale!