Tratarea reclamațiilor
Plângerea este un semnal de consum legat de activitățile Întreprinderii, în a căror temă poate fi foarte diversă. (de exemplu, raportarea legată de magazinul online, funcționarea acestuia, colegi) Termenul limită pentru tratarea plângerii este de 30 de zile. Dacă aveți reclamații cu privire la achiziție, administrare sau magazin online, vă rugăm să ne contactați telefonic la +40361412612. Aici puteți discuta problema cu oricare dintre colegii noștri și puteți discuta calea de urmat.
Scopul magazinului nostru online este de a onora toate comenzile la o calitate adecvată, cu satisfacția deplină a clienților. În cazul în care Utilizatorul are totuși reclamații cu privire la contract sau la executarea acestuia, acesta își poate comunica reclamația telefonic la +40361412612, prin intermediul paginii CONTACT, sau prin adresă de e-mail sau prin scrisoare. Angajatul magazinului nostru online va examina imediat plângerea verbală și, dacă este necesar, o va remedia.
În cazul în care clientul nu este de acord cu gestionarea reclamației sau investigarea imediată a reclamației nu este posibilă, colegul nostru întocmește imediat o înregistrare a reclamației și a poziției aferente acesteia și înmânează o copie a acesteia clientului. Reclamația scrisă va primi răspuns scris de către membrul personalului curea.ro în termen de 30 de zile. Acesta precizează motivele respingerii reclamației. Înregistrarea plângerii și o copie a răspunsului vor fi păstrate de compania noastră timp de cinci ani și prezentate autorităților de supraveghere la cerere.